دختر 6 ماهه ای که حرف میزند
بهترین های دنیای اینترنت
مادر او می‌گوید: ایزابلا وقتی به دنیا آمد با نوزادان دیگر در بیمارستان فرق داشت و نگاهش عاقلانه و معنا دار بود، به همین نسبت وقتی چند روز از تولدش گذشت با صدایی نامفهوم اما معنا دار می‌گفت «ما» و در واقع به من و همسرم می‌فهماند که شیر می‌خواهد، و الان که او شش ماهه است با صدایی رسا می‌گوید: مادر، من شیر می‌خواهم. وقتی اولین بار سخنی از او شنیدیم باورمان نمی‌شد که دختر ۳ ماهه ما بتواند به این شیوایی سخن بگوید اما الان که سه ماه از آن زمان گذشته، می‌تواند خوذش به دستشویی برود، به آسانی راه رفته و از همه عجیب‌تر اینکه آهنگ مورد علاقه من که موتسارت آن را نواخته، به راحتی با پیانو بنوازد. پدرش که ۴۵ سال سندارد می‌گوید: من همیشه در رویا‌هایم دخترم را جزو نوابغ به حساب می‌آوردم اما باورم نمی‌شد که روزی این روبا به واقعیت بپیوندد. من و همسرم در زمان بارداری وی، هیچ اقدام خاصی نکردیم تا در اثر آن فرزندمان با هوش شود، تنها تغذیه سالم در آن دوران به همسرم کمک می‌کرد. اما نکته جالب این استکه او در طی دوران بارداری‌اش گاهی نیز به آهنگ‌های گوش می‌کرد و آن آهنگی را که از همه بیشتر دوست داشت، الان دخترم برایش می‌نوازد!!

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




ارسال توسط aghi
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 28
بازدید دیروز : 122
بازدید هفته : 459
بازدید ماه : 948
بازدید کل : 46056
تعداد مطالب : 369
تعداد نظرات : 11
تعداد آنلاین : 1