عابدزاده در آمریکا بدون قرار داد مربی شد
بهترین های دنیای اینترنت
احمدرضا عابدزاده مربی تیم لوس آنجلس بلوز شد و در حال حاضر هم دارد در این باشگاه آمریکایی فعالیتمی‌کند. به گزارش اکونیوز، دروازه بان سابق تیم ملی ایران برای دیدن پسرش که عضواین تیم است یک ماه پیش راهی آمریکا شد اما این دیدار در نهایت کار را به جایی رساند که عابدزاده دستیار چارلی و همچنین مربی دروازه بان‌های لوس آنجلس بلوز شده است. این اتفاق در حالی افتاده است که مربی سابق این تیم تخصص اصلی‌اش دروازه بانی نبوده و تنها وظیفه گرم کردن گلر ها را برعهده داشته است. از زمان حضور احمد رضا در این تیم،لوس آنجلسی ها سه بازی انجام داده اند که دو باخت و یک مساوی حاصل تلاش آنها بوده است. خبر امضای قرار داد دوساله عابدزاهدر حالی اعلام شده است که خود احمدرضا مدعی است هیچ قرار دادی در کار نیست و او تنها به خاطر رفاقت با آقای منصوری (مالک ایرانی تیم لوس آنجلس بلوز) قبول کرده که در این تیم فعالیت کند. وی گفت: من با آقای منصوری رفیق هستم. به همین دلیل دارم در تیم ایشان فعالیتمی‌کنم. بازی‌های لیگ دسته اول آمریکا سه ماه و نیم دیگر تمام می شود و من تا آن زمان در خدمت آقای منصوری هستم. لوس آنجلس بلوز در حال حاضر تیم چهارم جدول رده بندی است.آنها این هفته یک بازی در رقابت های جام حذفی آمریکا با یک تیم دسته دومی برگزار می کنند که در صورت پیروزی در این بازی به مصاف تیم سرشناس چیواس خواهند رفت.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




تاریخ: سه شنبه 2 خرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط aghi
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 48
بازدید دیروز : 13
بازدید هفته : 165
بازدید ماه : 658
بازدید کل : 45136
تعداد مطالب : 369
تعداد نظرات : 11
تعداد آنلاین : 1