داستان جنايي جوان شيشه اي
بهترین های دنیای اینترنت
پسر جوانی با مراجعه به دادسرای جنایی خودش را قاتل برادرش معرفی كرد. این مرد در اعترافاتش ادعا كرد به‌خاطر رسیدن به زن برادرش با همدستی وی در غذای برادرش سم مرگبار ریخته است. چهارشنبه گذشته مرد جوانی با مراجعه به دادسرای امور جنایی پایتخت ادعای عجیبی را مطرح كرد. سعید به بازپرس جنایی گفت: برادرم را به همدستی زن برادرم در ارومیه به قتل رسانده‌ام و اكنون به‌خاطر عذاب وجدان خودم را معرفی كرده‌ام. به‌دنبال اعتراف این مرد تحقیقات قضایی آغاز شد و در تماس ماموران اداره دهم آگاهی با خانواده سعید مشخص شد، هیچ قتلی صورت نگرفته است و مجید در ارومیه زندگی می‌كند. سعید دیروز- ۲۱ آذرماه- بار دیگر در برابر بازپرس شاملو قرار گرفت. این مرد ۳۶ ساله كه همچنان مدعی است برادرش را به قتل رسانده به بازپرس گفت: مدتی بود كه با زن برادرم ارتباط برقرار كرده بودم. یك روز به من پیشنهاد داد برادرم را از سر راه برداریم. او گفت توی غذایش سم می‌ریزیم. وقتی مرد من با تو ازدواج می‌كنم و هر روز مقداری سم داخل غذای برادرم می‌ریخت. نمی‌دانم چه سمی بود. زن برادرت این كار را كرد، تو چرا خودت را معرفی كردی؟ خودم را همدست زن برادرم می‌دانستم به‌خاطر اینكه از ماجرا مطلع بودم. چرا به تهران آمدی؟ از ترس. زن برادرم پس از مدتی سر من را نیز كلاه گذاشت و با مرد دیگری ارتباط برقرار كرد. این مرد كارمند دولت بود و قصد جان من را كرده بود به‌طوری كه یك بار مرا مسموم كرد و من در بیمارستان شفا بستری شدم. خانواده‌ات می‌گویند برادرت زنده است. در این مورد چه می‌گویی؟ خانواده‌ام از هشت اردیبهشت‌ماه امسال من را در طبقه پایین خانه‌مان زندانی كردند. همسایه‌ها نیز از این موضوع باخبر بودند. خانواده‌ام دو شایعه در محله پخش كردند تا كسی در مورد زندانی كردن من به آنها چیزی نگوید. اول گفتند سعید معتاد است و برای اینكه او را ترك بدهیم در خانه زندانی‌اش كردیم. بعد گفتند دیوانه است. این كار خانواده‌ام باعث شد هیچ‌كس حرف مرا باور نكند. بازپرس: برادرت كی مرد؟ ۲۲ خرداد برادرم به قتل رسید. اما من در خانه زندانی بودم و نمی‌توانستم در مراسم تشییع‌جنازه‌اش شركت كنم. بازپرس شاملو گفت: این فرد به خاطر مصرف مواد مخدر صنعتی دچار توهم شده است. با این وجود برای تشخیص سلامت روانی به پزشكی قانونی فرستاده شد. به دستور بازپرس ویژه قتل متهم در بازداشت است تا تحقیقات ماموران اداره دهم آگاهی درخصوص قتل برادر سعید و ادعاهای او صورت گیرد.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




تاریخ: سه شنبه 20 تير 1391برچسب:,
ارسال توسط
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 122
بازدید هفته : 440
بازدید ماه : 929
بازدید کل : 46037
تعداد مطالب : 369
تعداد نظرات : 11
تعداد آنلاین : 1