بهترین های دنیای اینترنت
 در کنفرانس EA چه گذشت ...

ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 16 تير 1391برچسب:,
ارسال توسط aghi
 عملکرد بد EA برای رفتن به سمت نسل بعد بود...

‎ یکی از بزرگترین سورپرایزهای E3 امسال بازی Watch Dogs از طرف شرکت Ubisoft بود که IP جدیدی از استودیوی Ubisoft Montreal است. داستان این بازی در مورد هکری حرفه ای به نام آیدن پیرس (Aiden Pearce)است که با استفاده از سیستمی به نام ctOS می تواند تمام وسایل دیجیتالی و کامپیوتری شهر را در کنترل خود بگیرد. هر کسی با وجود چنین قدرتی خطرناک خواهد بود و این یعنی دشمنان زیادی هم خواهد داشت و همینموضوع اصلی ترین بخش داستان Watch Dogs است. نگاهی به نمایش این بازی در E3 امسال می اندازیم. بازی از قدم زدن پیرس در خیابان های شهر شیکاگو آغاز می شود. بادی از کنار می وزد و لباس پیرس را به زیبایی تکان می دهد و اشیاء روی زمین و لیوان های پلاستیکی را تکان می دهد. Ubisoft از همان ثانیه های اول نمایش دو تکنولوژی فیزیک و فیزیک لباس خود را به رخ می کشد. نوع لباس پوشیدن شخصیت اصلی مثل این است که او یک Assassin مدرن است. لباس بلند، یقه پوشیده و کلاه نقاب داری که صورتش راپوشیده، نشان از احتیاط او می دهد. حرکت های NPCها بسیار طبیعی و واقعی است و اگر واقعاً در بازی نهایی، درسطح شهر چنین رفتارهایی را از آن ها ببینیم، با یک حرکت عظیم از طرف Ubisoft روبرو خواهیم بود. خدمتکار رستورانی میزهای جلوی در را تمیز میکند، تعداد زیادی در حین راه رفتن با استفاده از تلفن همراه خود صحبت می کنند و بعضی ها با انیمیشن های نرم بدن و صورت خود با هم ارتباط برقرار می کنند و گفتگو می کنند.

ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 16 تير 1391برچسب:,
ارسال توسط aghi
 The Last Guardian همچنان دارای مشکلات فنی است..



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 16 تير 1391برچسب:,
ارسال توسط aghi
 نام Gears Of War بعدی Judgment است..



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 16 تير 1391برچسب:,
ارسال توسط aghi
یک پیرمرد بازنشسته، خانه جدیدی در نزدیکی یک دبیرستان خرید. یکی دو هفته اول همه چیز به خوبی و در آرامش پیش می رفت تا این که مدرسه ها باز شد. در اولین روز مدرسه، پس از تعطیلی کلاسها سه تا پسربچه در خیابان راه افتادند و در حالی که بلندبلند با هم حرف می زدند، هر چیزی که در خیابان افتاده بود را شوت می کردند و سروصداى عجیبی راه انداختند.این کار هر روز تکرار می شد و آسایش پیرمرد کاملاً مختل شده بود.این بود که تصمیم گرفت کاری بکند. روز بعد که مدرسه تعطیل شد، دنبال بچه ها رفت و آنها را صدا کرد و به آنها گفت: «بچه ها شما خیلی بامزه هستید

ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 16 تير 1391برچسب:,
ارسال توسط aghi
روزگار نو : کودکی ده ساله که دست چپش به دلیل یک حادثه رانندگی از بازو قطع شده بود، برای تعلیم فنون رزمی جودو به یک استاد سپرده شد… پدر کودک اصرار داشت استاد از فرزندش یک قهرمان جودو بسازد!

ادامه مطلب...
ارسال توسط aghi
ین دختر کوچولو که تنها شش ماه دارد به راحتی صحبت می‌کند، هنگام گرسنگی از مادرش تقاضای شیرکرده و حتی می‌تواند آهنگ بنوازد و او نابغه است. ایزابلا اونیشیک، نوزاد انگلیسی تباری است که از بدو تولد با نوزادان دیگر تفاوت داشت.

ادامه مطلب...
ارسال توسط aghi

زندگی سفری بیش نیست و مسافر راه زندگی باید طول راه را طی کند و مراقب باشد تا مبادا راهزنی به نام شیطان نابکار سر راهش قرار گیرد هر چه اعمال نیک و پسندیده در توشه آخرت پس انداز نموده را غارت نماید. وای به حال کسی که در طول راه زندگی راهزنی چون شیطان با وسوسه های شیرین گولش زند و او را از راه صراط به بیراهه گناه کشاند و افسارش را بدست گیرد و او را به سو که خود بخواند بکشد پس بیایید ایمانمان را مانند سلاحی قوی و محکم سازیم تا که هرگز شیطانی نتواند به ما حمله کند و اعمالمان را زیر سوال برد .

                                               ف.فتحی

                                                       

 




تاریخ: 16 تير 1391برچسب:,
ارسال توسط

تاوان گناه مجازتی است سنگین

گناهکار پس دهد ز اعمال ننگین

سخترین و بدترین گناه آن است

افسار خود دهیم به شیطان دربست




تاریخ: 16 تير 1391برچسب:,
ارسال توسط

دلم نمی خواهد هرگز در باغ گناهکاری قدم گذارم تا که مبادا شیطان گولم زند وادرم نماید تا از میوه ممنوعه ان باغ بخورم و از اجاده امن ایمان و راده وارد کویر خشک و لم یزرع گناهکار شوم و خود را به شیطان ملعون سپارم تا که افسارم را بدست گیرد مرا دچار معصیت و گناه سازد.

                                      ف.فتحی




تاریخ: 15 تير 1391برچسب:,
ارسال توسط
آخرین مطالب
آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 369
تعداد نظرات : 11
تعداد آنلاین : 1