بهترین های دنیای اینترنت

دلم می خواهد هرگز در باغ گناهکاری قدم ننهم تا که مبادا شیطان گولم زند و از آن میوه ی ممنوعه بخورم و از جاده ایمان و اراده وارد کویر خشک لم یزرع گناهکاری شوم و خود را تسلیم شیطان نمایم .



 




تاریخ: جمعه 8 دی 1391برچسب:,
ارسال توسط خانوم فتحی

 

قلب مو من خدا پر از عشق و محبث به حق تعالی است و شب و روز با تضرع و ناله و زاری   سر سجاده ی عشق با خدایش راز و نیاز می کنذ و با دعاها یش از ان یکتای بی همتا می خواهد که معشوقش شود خدای رحیم انقدر کریم است که دست بنده اش را رد نکند و او را به خاطر قدر دانیش پاداشی نیکو همچو پذیرا شدن عشقش  رادهد و معشوقش شود .

 




تاریخ: چهار شنبه 6 دی 1391برچسب:,
ارسال توسط خانوم فتحی

طبیعت خدا سفره و خوان نعمتی است که حق تعالی بدون هیچ چشم داشتی در اختیار بندگانش قرار داده تا همگان از آن خوان نعمت بهره گیرند و حر متش را پاس دارند تا حق تعالی از آنها راضی و خشنود شود.




تاریخ: یک شنبه 3 دی 1391برچسب:,
ارسال توسط خانوم فتحی

شب یلدا با انکه شبی است از شبهای خدا ولی انقدر نیرو و قدرت دارد که می تواند دلهایی که بینشان فاصله افتاده را به هم نزدیک نماید و انها را گرد هم آورد و شکوفه خنده را بر لبانشان شکوفا سازد.




تاریخ: پنج شنبه 30 آذر 1391برچسب:,
ارسال توسط خانوم فتحی

بندگان  قدردان و سپاسگزار و عاشق خدا قدر معشوق خود می دانند و به هر کجا که مینگرنند ردپایی از معشوق خود یعنی خدای مهربان می بینند و هر گز لحظه ای از معبود خود غافل نمی شوندو دائما سجده شکر را بجای می آورند.




تاریخ: دو شنبه 27 آذر 1391برچسب:,
ارسال توسط خانوم فتحی

 

روز های سه شنبه در مسجد جمکران چه غوغایی به پا است چون عاشقان مهدی صاحب زمان در آن روز ودر آن مکان شوق انتظار مهدی صاحب زمان را می کشند و امید وارند که در آن خانه خدا و در آن مکان پاک و مقدس به دیار آقا امام زمان نائل گردند  و اولین نفر باشند که چشمشان بر جمال  پر نور مهدی صاحب زمان روشن گردد و تا اخرین قطره خونشان را در ره خدا و امام زمانشان  نثار کنند و درجه عشق و ایثارشان  را به همه نشان دهند.





تاریخ: جمعه 24 آذر 1391برچسب:,
ارسال توسط خانوم فتحی

 

   پس انداز روز آخرت است نماز

   شافعی و راه نجات است نماز

شتافتن بسوی خدای یکتا است نماز

دل بستن مخلوق به خدا است نماز


 




تاریخ: سه شنبه 21 آذر 1391برچسب:,
ارسال توسط خانوم فتحی

خدا بارو با شکوهی است در دل عاشق خدا

خدا حس لطیفی است در دل عاشق خدا

خدا عشق عظیمی است در دل عاشق خدا

خدا مهربان رئوفی است در دل عاشق خدا

خدا خالق بی نظیری است در دل عاشق خدا

خدا یکتای بی همتایی است در دل عاشق خدا





تاریخ: یک شنبه 19 آذر 1391برچسب:,
ارسال توسط خانوم فتحی

ای مهدی موعود در مسجد جمکران چه دلهایی مشتاف حضورت هستند چه چشمهایی انتظارت را میکشند تا تو بیایی و دلشان را شاد کنی و آنها را امیدوار نمایی که در این جهان خاکی حامی با ارزشی همجون امام زمان مهدی موعود را دارند تا هر زمان که بخواهند بتوانند از وجود مبارکت مدد جویند و راحت بتو انند طی طریق رندگی نمایند و از هیچ ظلم و جوری نهراسند چون می دانند از تو مهدی موعود پشتیبانی قوی تر نخواهند یافت.




تاریخ: جمعه 17 آذر 1391برچسب:,
ارسال توسط خانوم فتحی

با اخلاق رشت و نا پسند همه را مانند بادهای تند از خود می رانی و هیچ کسی رغبت نخواهد کرد تا دمی را در کنارت بسر برد چون میداند در کنار  بد اخلاق بودن جز دلخوری و غم سودی نخواهد داشت .




تاریخ: چهار شنبه 15 آذر 1391برچسب:,
ارسال توسط خانوم فتحی
آخرین مطالب
آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 20
بازدید دیروز : 122
بازدید هفته : 451
بازدید ماه : 940
بازدید کل : 46048
تعداد مطالب : 369
تعداد نظرات : 11
تعداد آنلاین : 1